reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Kurucová Ondrejková

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manželka, dcéra, sestra, vnučka, brat nie som a už ani pravnúča nie som. Milujem a som milovaná :-) Zoznam autorových rubrík:  Pre násRodinaJaTamarkaZa oknomSnívalo sa miVšimla som siSúkromnéNezaradené

reklama

Rodina

Každý si žije svoj svet

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Každý si žije svoj svet

- Čítal si Matkina? - Áno, čítal som ho, ale už nečítam. Zdá sa mi, že až príliš preháňa. - Preháňa? - Áno. Neverím, že ľudia žijú takým životom. - Mýliš sa. Je to bežné. Nie raz som bola toho svedkom. - Ja som sa ale ešte s nikým takým nestretol. - Možno ani nevieš, kto z Tvojich známych žije takým životom.  - Neverím, že ľudia, s ktorými sa stretávam, žijú takýmto životom. - To vieš, vrana k vrane sadá, rovný rovného si hľadá. - Ale veď to je strašné. Ony sú mimo. - Uhm.

  • 2. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 109x
  • 7
Nie je Gazdovská izba ako Gazdovská izba

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Nie je Gazdovská izba ako Gazdovská izba

Ešte nikdy som sa nesťažovala na poskytnuté služby, no tento raz mi to nedá.

  • 6. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 630x
  • 7
Radosť

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Radosť

- Ľudka, ja by som chcela, aby si išla so mnou. - Nie, mami.

  • 5. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 925x
  • 4
Odpúšťam Ti, otec...

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Odpúšťam Ti, otec...

Otec, aj keď nás niečo ťaží a chceme to dostať von, často sa nám slová derú do úst veľmi ťažko. Niekto to radšej nechá tak, no ja chcem, aby si vedel, čo ma ťaží. A práve preto, že nie je pre mňa prirodzené rozprávať sa s Tebou otvorene, volím túto formu.

  • 17. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 371x
  • 12
Všetko sa to nejako pokazilo.

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Všetko sa to nejako pokazilo.

Keď som bola malá, svojho otca som nesmierne ľúbila a strašne mi chýbal. V posteli som si tiskla k sebe hračku od neho a plakala som. Chcela som, aby bol s nami každý deň. Tak to bolo až dovtedy, kým som nepochopila.

  • 16. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 652x
  • 8
reklama
Navštívil ma otec

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Navštívil ma otec

Možno sa pýtate: No a? To je predsa normálne. Nie, pre mňa to normálne nie je.

  • 15. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 483x
  • 25
Zrejme sme len príliš ďaleko od seba...

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Zrejme sme len príliš ďaleko od seba...

Vzťah je okolnosť, že niekto alebo niečo je v nejakej súvislosti s niekým alebo niečím iným, preto sa vzťah niekedy chápe ako jednota súvislosti a rozdielnosti (zdroj: Wikipedia.sk). Keď hovoríme o rodinných vzťahoch, hovoríme teda o vzájomnej jednote alebo rozdielnosti.  Rodina je biosociálna skupina tvorená jednotlivcami vzájomne spätými manželstvom, pokrvným príbuzentstvom alebo adopciou. Žial, v mnohých prípadoch spája jednotlivých členov rodiny naozaj len takáto encyklopedická poučka.

  • 11. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 463x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu