reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Kurucová Ondrejková

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manželka, dcéra, sestra, vnučka, brat nie som a už ani pravnúča nie som. Milujem a som milovaná :-) Zoznam autorových rubrík:  Pre násRodinaJaTamarkaZa oknomSnívalo sa miVšimla som siSúkromnéNezaradené

reklama

Snívalo sa mi

Hádka, útek, policajti a hruškovica

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Hádka, útek, policajti a hruškovica

Ocitla som sa s dcérkou Tamarkou a kamarátom v Rumunsku. Cestovali sme autom. Šli sme navštíviť jeho priateľku. Tá nebola mojou prítomnosťou ani trošku nadšená. Začala žiarlivostnú scénu. Čo tu ešte robíme? Pýtala som sa sama seba. Kým sa ony dvaja hádali, zobrala som Tamarku a doslova sme ušli.

  • 15. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 079x
  • 1
Letela som v aute ponad zasnežené stromy

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Letela som v aute ponad zasnežené stromy

Predstavte si areál, akoby školský. Za pletivom tvoriacim plot je svah s množstvom ihličnatých stromov. Je zima, ale snehu nie je príliš veľa. Na ceste je ľad. V areáli sa nachádza dvor a budova sanatória alebo niečo podobného.

  • 11. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 867x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu