reklama

Môj svet

- Je neuveriteľné, ako dlho človek musí znášať dôsledky minulých krokov. Tieto slová máš stále pred očami a v hlave. Nesieme ich celý živoť, celý, celučký život. Dá sa s tým žiť, len ... je to ťažké. Strach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Si sama. Maľuješ a rozmýšľaš. Pohrúžila si sa do svojho sveta, zmätok, chaos, bolesť, strach a ... viera, nádej, túžba a ... opäť strach. Tak neskutočný strach. Beznádej sa vkráda do tvojho srdca. Nepusť ju! Zmizni!

Druhýkrát si sa narodila, máš však spomienky, poučenia, predsavzatia a ... sny. Tak krásne, detsky naivné sny. Nádherné sny, ktoré ťa dvíhajú do nebies; dávajú ti vzduch pre každý nový deň; lejú ti vodu do úst, keď si smädná; kŕmia ťa, keď si hladná; podopierajú ťa, keď už nevládzeš.

- Ako sa máš?
- Cítim sa živá ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Nikdy ťa nechcem vidieť nešťastného, myslela som si, že ani ty mňa ... znie ti do uší, do duše. Stále dookola, hojdáš sa na vlnách melódie, hladkáš svoju dušu. Obrázky. Chaos. Strach.

- Stoj pri mne, prosím. Stoj pri mne vo dne, v noci. Stoj pri mne doma, v práci. Ty, buď mi stále na pomoci.
- Tak teda stoj, vravíš si do zrkadla.

A tak stojím, podopieram ťa a podopieram seba.
Beznádej, nádej, strach, viera,...

Farba ti kvapla na nohu, pieseň doznela,... už vstávam, čaká ma krásny ťažký deň.

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manželka, dcéra, sestra, vnučka, brat nie som a už ani pravnúča nie som. Milujem a som milovaná :-) Zoznam autorových rubrík:  Pre násRodinaJaTamarkaZa oknomSnívalo sa miVšimla som siSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu