reklama

Už len 9 dní...

- Ak chceš, poistím Ťa v Union zdravotnej poisťovni (ZP) a celú svoju províziu Ti dám. Takto zakončila rozhovor moja kamarátka na tému nová poisťovňa. Od toho momentu som začala uvažovať o zmene poisťovne. 1200 korún za mňa, 1200 korún za manžela, asi 600 za malú, keby som nahovorila starkých, tetu,... zarobila by som celkom slušnú kopu peňazí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Po dvoch mesiacoch sa na mňa z obrazovky škerí Maroš Kramár a upozorňuje, že už iba x dní. Zmením poisťovňu? A prečo by som mala?

Kvôli preventívnej pripomienke alebo kvôli 12-tim novým poliklinikám?

Preventívne pripomienky. Očkovanie proti chrípke zdarma. Teraz môžete aj Vy veľmi jednoducho spraviť niečo pre svoje zdravie. Takto nejako komunikuje nová ZP Union. 

Na misku váh skočila aj poisťovňa Dôvera. Mám recept na krásny úsmev, na šťastné detstvo, na pekný vek, na radosť, na zdravie. Nová Dôvera má recept na zdravie pre Vás a pre Vašu rodinu a dá Vám ešte viac. Urobte aj Vy pre zdravie svojej rodiny ešte viac. Je také jednoduché urobiť viac pre zdravie svojej rodiny. Vysmiati Kramár a Brichtová s rodinami. Reklamná zásielka domov. Jazýček je oveľa viac naklonený k Dôvere.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedalo mi a spýtala som sa na názor odborníkov.

Sestrička môjho gynekológa mi poradila, aby som ešte počkala, ako sa situácia s novými poisťovňami vykľuje. Niektorí "prestúpení" pacienti majú údajne problémy s platbami a nedostatkom zazmluvnených lekárov a následne s lekárskym ošetrením. Zrejme hovorila o prestupoch z minulého roku. Počkala som.

Názor pľúcnej lekárky je podobný.
- Tiež mi prišla domov reklamná zásielka. Z čoho vlastne chcú postaviť tých 12 nových polikliník? Veď viete, aká je situácia v zdravotníctve. Mne to celé pripadá ako predvolebné sľuby. Ja som ostala poistená vo svojej poisťovni.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na Internete mi do oka padli riadky o tom, že Union ZP a Európska ZP už dostali pokuty za klamlivú reklamu. V Dôvere kontrola ešte nie je ukončená. Union vo svojej reklamnej kampani zavádza a svoje sľuby nemá garantované. Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou jej udelil dosiaľ najväčšiu pokutu a to vo výške 3 mil. SKK. Európska ZP mi je úplne neznáma, jej kampaň som vôbec nezachytila. Pokutu vo výške 100 tis. SKK dostali za administratívne papierové "nedokonalosti".

Rozhodla som sa. Ostávam vo svojej poisťovni. Pravidelne užívam lieky a nemám problém s preplácaním a ani s kúpeľným pobytom. Tak na čo meniť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Musím sa nad svojim váhaním pousmiať. Viem o čom je marketing a poznám reklamné triky a predsa ma takmer dostali.

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manželka, dcéra, sestra, vnučka, brat nie som a už ani pravnúča nie som. Milujem a som milovaná :-) Zoznam autorových rubrík:  Pre násRodinaJaTamarkaZa oknomSnívalo sa miVšimla som siSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu