reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Kurucová Ondrejková

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manželka, dcéra, sestra, vnučka, brat nie som a už ani pravnúča nie som. Milujem a som milovaná :-) Zoznam autorových rubrík:  Pre násRodinaJaTamarkaZa oknomSnívalo sa miVšimla som siSúkromnéNezaradené

reklama

Pre nás

Pre tých, ktorých láska ešte stále zaujíma

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Pre tých, ktorých láska ešte stále zaujíma

Tak mi napadlo, že dnes napíšem niečo o láske. Nezištnej všeobjímajúcej láske. Sadla som si za notebook, zavolala som si svoju múzu na pomoc a začala som ťukať. Napísala som niekoľko riadkov a zmazala som ich. Takto sa mi to nepozdávalo. Skúsila som druhý pokus. Tiež som z toho nemala ten trblietavý pocit. Prečo chcem písať dnes práve o láske? Ľudia sú už unavení z toho, ako im iní kážu o láske. Hm. Lenže ja nechcem kázať. Chcem sa podeliť o jeden z pohľadov na lásku, ktorý môj život výrazne ovplyvnil.

  • 2. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 223x
  • 0
PF 2012: S láskou a úctou voči sebe samým

Ľudmila Kurucová Ondrejková

PF 2012: S láskou a úctou voči sebe samým

Malá húsenička sedela na steble trávy a veľmi plakala. Všetci spolužiaci v škole jej hovoria, aká je škaredá. Lienka má nádherné bodky, cvrček vie krásne hrať na husliach, mravce sú také statočné, motýle sú prenádherné. Iba ja, ja som obyčajná zelená húsenica. A k tomu chlpatá. Všetci sa mi vysmievajú. Viem len loziť... Ach jaj, Bože, prečo si ma takúto stvoril?

  • 1. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 084x
  • 1
O Jankovi a Marienke alebo Ako Otec a Deti hrali hru

Ľudmila Kurucová Ondrejková

O Jankovi a Marienke alebo Ako Otec a Deti hrali hru

Janko a Marienka, Vlk a Ježibaba vstúpili na pódium. Všetci štyria boli šťastní, veľmi sa tešili na hru, ktorú predvedú. Všetko si dôkladne so svojím Otcom a Matkou naplánovali. Otec napísal divadelnú hru, Matka pripravila nádhernú scénu. Bola urobená tak, ak by deti zabudli na svoje úlohy, či texty, aby len sledovali šípky, ktoré im ukazujú, ako scenár beží ďalej. Tiež sú tam okienka, cez ktoré môžu vidieť Otca, ktorý im naznačí, ako postupovať ďalej.Už sa ten okamih blíži. Opona sa rozťahuje.... a ony konečne vstúpili na scénu.

  • 31. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 733x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu