reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Kurucová Ondrejková

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manželka, dcéra, sestra, vnučka, brat nie som a už ani pravnúča nie som. Milujem a som milovaná :-) Zoznam autorových rubrík:  Pre násRodinaJaTamarkaZa oknomSnívalo sa miVšimla som siSúkromnéNezaradené

reklama

Ja

Môj svet

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Môj svet

- Je neuveriteľné, ako dlho človek musí znášať dôsledky minulých krokov. Tieto slová máš stále pred očami a v hlave. Nesieme ich celý živoť, celý, celučký život. Dá sa s tým žiť, len ... je to ťažké. Strach.

  • 20. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tak sa tu teda vítam

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Tak sa tu teda vítam

5:30 zvoní budík. Vstávať, milá dáma. Čas materskej a ignorácie manželovho budíka je už minulosťou. Ten budík zvonil aj pre teba.

  • 5. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Beh zvyšuje chuť na sex

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Beh zvyšuje chuť na sex

Vybehla som spoza horizontu, slnko mi svietilo do očí, takmer nič som nevidela. Ale bol to úžasný pocit. Bežíte, vnímate svoj dych, všade naokolo pokoj, kľud, krásna príroda, napravo kopce, stromy, zeleň, naľavo kopce, stromy, zeleň. Kúpala som sa v slnečných lúčoch, priam som cítila príliv energie. Zavrela som oči a... a takmer som sa strieskala. Potkla som sa o kameň. Nabudúce si už budem slnko vychutnávať s otvorenými očami.

  • 5. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu