reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Kurucová Ondrejková

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manželka, dcéra, sestra, vnučka, brat nie som a už ani pravnúča nie som. Milujem a som milovaná :-) Zoznam autorových rubrík:  Pre násRodinaJaTamarkaZa oknomSnívalo sa miVšimla som siSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

To je Láska...

Ľudmila Kurucová Ondrejková

To je Láska...

Zobudila sa na nádhernej lúke. Pozrela sa na seba. Mala dlhé blonďaté vlásky, bielu košieľku, ktorá jej siahala až po kolená. Bola malé dievčatko.

  • 16. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 882x
  • 3
Začať podnikať sa dá aj po päťdesiatke

Ľudmila Kurucová Ondrejková

Začať podnikať sa dá aj po päťdesiatke

Nedávno sme boli s mojim drahým na návšteve u jeho tety. Je to dáma, ktorá je už aj starou mamou. Pred štyrmi mesiacmi prišla vďaka kríze o prácu. Je z toho skormútená a nevie, čo ďalej. Zatiaľ sa jej nové miesto nepodarilo nájsť. - Uvažovali ste nad tým, že by ste začali podnikať? - Podnikať? V mojom veku? A v čom mám podnikať?

  • 1. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 335x
  • 6
A Ty sa trápiš, keď Ti ujde električka

Ľudmila Kurucová Ondrejková

A Ty sa trápiš, keď Ti ujde električka

- Ty si mi zobrala to najdôležitejšie v mojom živote, tvrdil jej muž. - Kto súhlasil s tým, aby som zobrala ten byt? Kto sa rozhodol nepresťahovať sa s nami? Kto sa rozhodol pre rozvod? - Máš pravdu, boli sme v tom dvaja.

  • 15. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu